NorZIG Z39.50 Profile: Ønske om utvidelse avmulighetene i 996 (native record uri)

Ole Husby ole.husby at bibsys.no
Tor 13. Sep 2007 14:51:23 CEST

Ola,

I utgangspunktet er jeg svært skeptisk til forslaget, fordi det
blander inn grensesnittspesifikke finesser i søkeprotokollen.
Egentlig har vi vel gått et lite skritt på denne veien ved i det
hele tatt å ta med 996, men jeg synes ikke vi skal gå lenger!

Ole

--
   ø                                                   ø
   ø Ole Husby           phone: +47 73 59 29 59 (work) ø