SV: SRU vs. SRW

Oddrun Ohren Oddrun.Ohren at abm-utvikling.no
Tir 19. Jun 2007 11:39:49 CEST

Hei,

Takk for raskt svar!

Som Ole sier, hadde det vært fint å også fått en kommentar fra Tor Arne Dahl, spesielt når det gjelder den norske profilen (og hva vi børe kreve av en tilbyder i anledning denne), men også generelt mht å prioritere SRU før SRW.

Vet at det er eksamenstid ved JBI, men håper du har tid til å svare før sommeren likevel!

Mvh

Oddrun Pauline Ohren
ABM-utvikling - Statens senter for arkiv, bibliotek og museum
Postbox 8145 Dep
N-0033 Oslo
Tel.: +47 23117551, Mobil: +47 99699450

-