ÆFwd: Z39.50-tjenereÅ

Tom André Øverland tom.andre.overland at bibits.no
Tor 11. Jan 2007 11:22:10 CET

Hei,

Til informasjon: Bibits har gjort litt lenkemangling. Dermed trenger ikke Ole å gjøre noen oppdateringer. Lenken på NorZIG til Mikromarc vil nå virke. Også lenken i Base Bibliotek til "Conformance..." vil nå virke.

Mhs. til Stokke og Tjøme så er saken videresendt til Bibits Sentraldrift og Brukerstøtte. De kommer tilbake med svar direkte til Bibliofil. For Stokkes del kan det se ut som om portnr-et er feilinnmeldt til Base Bibliotek. Skal sannsynligvis være 210 istedenfor 2100? Base Bibliotek vil i såfall bli oppdatert med korrekte oppkoblingsparametere. Tjøme har egen drift av Z39.50-server så her vil kunden bli kontaktet.

Med vennlig hilsen for
Bibliotekenes IT-senter AS

Tom André Øverland
Programvareutvikler