NorZIG-møte i Larvik 13. oktober

Ole Husby ole.husby at bibsys.no
Tor 30. Sep 2004 16:40:41 CEST

Hei,

det nærmer seg tid for neste møte, som er berammmet til
Biblioteksystemer AS i Larvik onsdag 13. oktober.

Jeg vil be alle om å sende meg innspill til saklista snarest!

Forøvrig vil det sannsynligvis bli flere møter i Larvik i
tilknytnting til NorZIG-møtet.

- Systemleverandørmøtet vil sannsynligvis bli holdt der
  torsdag den 14.

- Møte i arbeidspakke AP3 (Fellessøk) i prosjektet
  NDB rammeverk vil muligens bli holdt tirsdag den 12.
  (Jeg holder kontakt med denne arbeidsgruppa med sikte
  på en evt "harmonisering" av saklistene).

Ole

--

    Ole Husby           phone: +47 73 59 29 59 (work)
    ole.husby at bibsys.no        +47 91 17 40 86 (GSM)