Bruk av ustandard portnumre

Ole Husby ole.husby at bibsys.no
Tor 14. Des 2000 14:00:25 CET

Hei,

jeg er enig med Torkel Hasle - i prinsippet.
I det minste når jeg har NorZIG-hatten på.
BIBSYS' problem er at vi nå har kjørt på samme adresse
i så mange år at et skifte i seg sjøl er ugreit.
Fordi det ikke finnes noen grei måte å informere
brukerne om endringer (i motsetning til http hvor
det bare er å legge igjen en lenke).

Men vi skal tenke gjennom saken en gang til!

Forøvrig mener jeg det framgår av våre websider
at vi bruker port 2100.

Jeg har rettet opp feil lenke til Mikromarc.

Ole

--

    Ole Husby           phone: +47 73 59 29 59 (work)
    ole.husby at bibsys.no        +47 91 17 40 86 (GSM)