Re: Særnorske attributter

Liv Aasa Holm Liv.A.Holm at jbi.hioslo.no
Tir 16. Mai 2000 10:04:05 CEST

Jeg kan heller ikke se at det er mye som mangler i bib-1.  Som det er
blitt nevnr kan det være spesifisering av enkelte emneordslister.  Og
hva med klassifikasjonssystemer?  Er de godt nok dekket?  Dette burde
vel forelegges dem som arbeider med emneindeksering/klassifikasjon
(praksis eller undervisning) slik at vi vet hvilke lister/systemer
som er i bruk og som det dermed er et behov for å kunne identifisere
i et søk.

Jeg kan spørre litt her på huset.

Liv
> Date:          Mon, 15 May 2000 15:04:58 +0200
> From:          "Ole Husby" <ole.husby at bibsys.no>
> To:            NorZIG <norzig at bibsyst.no>
> Subject:       Særnorske attributter

> Hei,
>
> Minner om denne forespørselen. Fint om dere kan svare
> i løpet av denne uka.
>
> Og hvis dere ikke føler behove for å forelå noen slike
> attributter, vil jeg gjerne ha beskjed om det også!!!
>
> Ole

Liv A. Holm
JBI - Oslo College
Pilestredet 52, 0167 Oslo, Norway
tel.: +47-22-45-27-77; fax.:+47-22-45-26-05
-