NorZIG-møtet den 15. mars

Ole Husby ole.husby at bibsys.no
Tir 22. Feb 2000 14:00:17 CET

Hei,

Det nærmer seg dato for neste møte. Jeg har lagt ut innkalling
på vanlig plass (se http://www.bibsys.no/norzig).

Det arrangeres forresten prosjektmøte i ONE-2-prosjektet uka
før (9. - 10. mars). Det kan tenkes at dette gir opphav til
saker under eventuelt. Det var såvidt jeg vet ingen norske deltakere
på siste ZIG-møte i januar i San Antonio.

Forøvrig blir det dagen før arrangert et mer praktisk samarbeidsmøte
mellom de såkalte "systemleverandørene". Det blr sendt ut egen
invitasjon til dette møtet. Det kan vel tenkes at dette også
vil gi opphav til saker å ta opp på NorZIG-møtet.

Vel møtt!

Ole

--

    Ole Husby           phone: +47 73 59 29 59 (work)
    ole.husby at bibsys.no        +47 91 17 40 86 (GSM)